środa, 17 sierpnia 2011

2. Coming Soon


Coming Soon
Gatunek:Horror
Rok:2008
Reżyseria: Sopon Sukdapisit
Produkcja: Tajlandia
Aktorzy: Vorakan Rojjanavatchra, Chantavit Dhanasevi,

Opis: Jakie sceny w horrorach przerażają cię najbardziej? Takie, gdy duch pojawia się całkiem niespodziewanie? Kiedy główny bohater nie widzi ducha skradajacego się tuż za nim? Kiedy na końcu okazuje się, że główny bohater sam był duchem? Nie da się jednak tego porównać z uczuciem, kiedy po powrocie do domu doznajesz deja-vu: jesteś uczestnikiem scen z horroru, który przed chwilą obejrzałeś…

Uwaga! Poniżej znajduje się recenzja, która może zawierać spoilery!



(Nie)Kino grozy
Złe duchy przeniosły się z opuszczonych domów, do sal kinowych. Po obejrzeniu tego filmu, nikt nie zostanie przy życiu. Na pewno… Bo można umrzeć, ale z nudów.

Oglądałam ten film z jakieś pół roku temu. Gdyby nie to, że siedziała ze mną Paula – przerwałabym film w połowie. Nie ma w nim nic, co by przedszymało mnie przy ekranie na dłużej. Mogło być naprawdę ciekawie. Niestety nie wyszło.

Większość akcji dzieje się w kinie. Na ekrany wchodzi nowy horror o kobiecie, która została powieszona przez rodziców porwanych przez nią dzieci. Jak się później okazuje, po obejrzeniu filmu, owa kobieta prześladuje i morduje, albo raczej wciąga do swojego świata, tych co go widzieli. Dwóch głównych bohaterów próbuje rozwikłać zagadkę, czemu tak się dzieje. Pierwsze skojażenie jakie się nasunęło po obejrzeniu Coming Soon, to Ring. W jednym, jak i drugim filmie mamy doczynienia z mordującą taśmą i podobnym z wyglądu “duchem”. Tyle tylko, że Ring jest o wiele lepszy.

Jak już wspomniałam wcześniej, mógł być to całkiem dobry film. Jednak fabuła jest strasznie nieuporządkowana, a gra aktorów sztywna. Film, jak prawie każdy horror, straszy widza – że tak to określę – na zasadzie “BU”. Te sceny są bardziej dopracowane i naprawdę momentami można się przestraszyć. Pozostała część filmu wieje nudą.

Moja opinia na temat Coming Soon może zostać odebrana jako nico chaotyczna, a to dlatego, że nie miałam ochoty znów oglądać tego filmu. Pisałam, więc wszystko to, co udało mi się zapamiętać. Filmu nie polecam, jeśli chcecie obejrzeć dobry horror.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz